Inovatyvios ugdymo priemonės ikimokyklinio ugdymo procese
Šiaurės ir Baltijos šalių tarptautinio bendradarbiavimo programa „Nordplius“ 2024
Projekto santrauka:
Lietuvos, Norvegijos ir Estijos ikimokyklinio ugdymo įstaigų bendradarbiavimo projekto tikslas – spręsti iššūkius, kuriuos kelia spartūs technologiniai pokyčiai švietime.
Tikslas – užmegzti tvarią partnerystę, skiriant dėmesį skaitmeninių priemonių integravimui į ikimokyklinio ugdymo procesą.
Siekiama sukurti išsamią metodinę priemonę ikimokyklinio ugdymo pedagogams, skatinančią sklandų šiuolaikinių technologinių priemonių integravimą į 3–6 metų vaikų kasdienę veiklą.
Projekto laikotarpis: 2024 gegužė – 2026 balandis
Vykdome projektą „Inovatyvios ugdymo priemonės ikimokyklinio ugdymo procese“, finansuojamą pagal „Nordplus“ programą.
Šiame projekte pristatome edukacinio roboto „Photon“ ir jam sukurtų plakatų veiklas, skaitmeninio mikroskopo, interaktyvių ekranų, QR kodų ir edukacinių lauko tentų, telefono ar planšetės naudojimą ugdymosi procese.
2024 m. spalio mėn. Vilniuje įvyko pirmasis susitikimas su projekto partneriais iš Norvegijos, Estijos. Pirmoji susitikimo diena buvo skirta konferencijai, kurioje visi partneriai prisistatė, supažindino su savo veiklomis ir darbo patirtimi. Antrąją susitikimo dieną visi svečiai lankėsi mūsų darželyje. Džiaugiamės, kad visi liko sužavėti ugdymo turiniu, puoselėjamomis tradicijomis ir darželio erdvėmis.
2024 m. buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su VDU, kur skaitmeninių priemonių laboratorijoje mūsų mokytojos pristatė projekto partneriams edukacinių robotų naudojimą: tai išmanūs robotai: „Bee-bot“, „Blue-bot“, Robobloq, „Qobo“ sraigė, Dash robotas, virtualios realybės marškinėliai, interaktyviosios edukacinės grindys „Funtronic“.
https://www.salininkai.vilnius.lm.lt/inovatyvios-ugdymo-priemones-ikimokyklinio-ugdymo-procese/
Sekančių projekto vizitų metu projekto dalyviai lankėsi pas partnerius Norvegijoje (Osle) ir Estijoje (Taline). Susitikimų metu buvo tęsiami gerųjų praktikų aptarimai, vykdomi testavimai pasirinktų užduočių, dalijamasi gerosiomis patirtimis, diskutuojama darbo grupėse, analizuojami skirtumai ir panašumai skirtingų šalių ugdymo procese. Taip pat organizuojamos išvykos į darželius, susipažįstama su partnerių ugdymo praktikomis ir tradicijomis.
Projekto metu, bendradarbiaujant visų šalių pedagogams rengiama metodologijos medžiaga, atrenkamos gerosios praktikos. Projekto pabaigoje bendrai sukurta metodologija bus išversta į partnerių kalbas ir paviešinta socialiniuose tinkluose, el. puslapyje, pasidalinta su švietimo bendruomene.
Salininkų l-d. LT_presentation_Innovative teaching tools in kindergarten process – kopija – kopija – kopija



















































